Broadening students' communicative competence in professional English
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Broadening students' communicative competence in professional English
Розширення комунікативної компетенції студентів з професійної англійської мови |
|
Creator |
Grishkova, Raisa
|
|
Subject |
students'
communicative competence professional English розширення комунікативна компетенція студентів професійна англійська мова |
|
Description |
The article deals with the problem of broadening students' communicative competence in the process of teaching professional English. Key components of communicative competence are grammatical competence, sociolinguistic competence, and strategic competence. Four major types of communicative exercises, which are used for teaching both general and professional English are described in the article. They are personal (cognitive) or social (interactive) and closed or open. It is also stressed that competence in oral communication is best achieved through interaction in a friendly, relaxed atmosphere. In conclusion the confidence factor is highly esteemed by the author. Practice in teaching professional English shows that self-confidence is assumed to have a great influence in successful learning. It can be a crucial factor in the learner's ability to overcome occasional setbacks or minor mistakes in the process of broadening communicative competence in professional English. У статті йдеться про розширення комунікативної компетенції студентів у процесі навчання професійної англійської мови. Ключовими компонентами комунікативної компетенції є граматична, соціолінг- вістична та стратегічна компетенції. В статті описано чотири головні типи комунікативних вправ, які використовуються для навчання як загальної, так і професійної англійської мови. Це особистісні (пізнавальні) чи суспільні (інтерактивні) та закриті чи відкриті вправи. Підкреслюється, що компетенція в усному спілкуванні найбільш результативно формується в процесі співпраці в дружній релаксованій атмосфері. У висновках автором високо оцінюється роль самооцінки та формування у студентів впевненості в собі. Практика навчання професійно спрямованої англійської мови свідчить, що впевненість в собі може стати вирішальним фактором в опануванні іноземної мови. |
|
Date |
2016-12-30T18:37:53Z
2016-12-30T18:37:53Z 2001 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Grishkova R. O. Broadening students' communicative competence in professional English / R.O. Grishkova. - К. : Видавничий дім "КМ Академія", 2001. // Наукові записки НаУКМА, Т. 19 (2001): Спеціальний випуск, Ч. 1. - с. 61-63.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10665 |
|
Language |
en
|
|
Relation |
Наукові записки: Спеціальний випуск
|
|