Запис Детальніше

"Традиційні сюжети та образи" в комерційній рекламі як засіб конструювання національної ідентичності

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title "Традиційні сюжети та образи" в комерційній рекламі як засіб конструювання національної ідентичності
 
Creator Пронкевич, Олександр
 
Subject літературна образність
реклама
національна ідентичність
онаціоналення
"традиційні сюжети та образи" (ТСО)
бренд
пантеон героїв
товар
послуга
 
Date 2017-01-19T12:58:56Z
2017-01-19T12:58:56Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Пронкевич Олександр. "Традиційні сюжети та образи" в комерційній рекламі як засіб конструювання національної ідентичності / Олександр Пронкевич // Tertium non datur : проблема культурної ідентичності в літературно-філософському дискурсі XIX-XXІ ст. : колективна монографія. - 2014. - С. 420-445.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10843
 
Language ua
 
Relation Tertium non datur: проблема культурної ідентичності в літературно-філософському дискурсі XIX-XXІ ст.: колективна монографія