"Традиційні сюжети та образи" в комерційній рекламі як засіб конструювання національної ідентичності
eKMAIR
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
"Традиційні сюжети та образи" в комерційній рекламі як засіб конструювання національної ідентичності
|
|
| Creator |
Пронкевич, Олександр
|
|
| Subject |
літературна образність
реклама національна ідентичність онаціоналення "традиційні сюжети та образи" (ТСО) бренд пантеон героїв товар послуга |
|
| Date |
2017-01-19T12:58:56Z
2017-01-19T12:58:56Z 2014 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Пронкевич Олександр. "Традиційні сюжети та образи" в комерційній рекламі як засіб конструювання національної ідентичності / Олександр Пронкевич // Tertium non datur : проблема культурної ідентичності в літературно-філософському дискурсі XIX-XXІ ст. : колективна монографія. - 2014. - С. 420-445.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10843 |
|
| Language |
ua
|
|
| Relation |
Tertium non datur: проблема культурної ідентичності в літературно-філософському дискурсі XIX-XXІ ст.: колективна монографія
|
|