Теоретико-методологічні підходи до формування еколого-валеологічної відповідальності майбутніх учителів початкової школи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/23373/
978-617-7401-34-5 |
|
Title |
Теоретико-методологічні підходи до формування еколого-валеологічної відповідальності майбутніх учителів початкової школи
Теоретико-методологические подходы до формирования еколого-валеологической ответственности будущих учителей начальной школы Theoretical and methodological approaches to the formation of ecological and valeological responsibility of future primary school teachers |
|
Creator |
Романенко, Людмила Віталіївна
Романенко, Катерина Анатоліївна |
|
Subject |
Видані в Україні
|
|
Description |
У статті розглядаємо процес формування еколого-валеологічної відповідальності в майбутніх учителів початкової школи на основі принципів методологічної бази. Методологія педагогічної аксіології у формуванні еколого-валеологічної відповідальності особистості майбутнього вчителя початкової школи вибудовується на методичному, теоретичному й практичному освітніх рівнях. Підготовка майбутніх учителів до еколого-валеологічної відповідальності учнів початкової школи – це цілісний навчально-виховний процес, спрямований на розвиток особистісних якостей майбутнього вчителя, пов’язаних зі ставленням до природи та власного здоров’я, здоров’язбережувальної й природоохоронної діяльності та роботи вчителя з еколого-валеологічного виховання, на формування екологічних й валеологічних знань, умінь та навичок природовідповідної поведінки, системи відповідних професійно-педагогічних знань, умінь і навичок, які б забезпечували можливість цілеспрямовано та послідовно працювати над формуванням складових екологічної культури учнів початкової школи.
В статье рассматриваем процесс формирования еколого-валеологической ответственности у будущих учителей начальной школы на основе принципов методологической базы. Методология педагогической аксиологии в формировании еколого-валеологической ответственности личности будущего учителя начальной школы выстраивается на методическом, теоретическом и практическом образовательных уровнях. Подготовка будущих учителей к еколого-валеологической ответственности учеников начальной школы – это целостный учебно-воспитательный процесс, направленный на развитие личностных качеств будущего учителя, связанных с отношением к природе и собственному здоровью, здоровье сберегающей и природоохранной деятельности, работы учителя по еколого-валеологическому воспитанию. The article analyzes process of formation of ecological and valeological responsibility of future primary school teachers based on the methodological base principles. Methodology of pedagogical axiology in the formation of ecological and valeological responsibility of future primary school teachers personality is based on the methodological, theoretical and practical educational levels. Future teachers’ preparation of primary school pupils’ to ecological and valeological responsibility is an educational process, directed to the development of future teacher personal qualities which are related to attitude to nature and its own health, health-saving and environmental activities and teacher’s work of ecological and valeological education; to the formation of ecological and valeological knowledge, skills and abilities of natural behavior, systems of appropriate professional-pedagogical knowledge, skills and abilities, which provides an opportunity to purposefully and consistently work on the formation of components of ecological culture of primary school pupils. |
|
Publisher |
Posvit
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Монографія
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/23373/1/L_Romanenko_K_Romanenko_HHRAP.pdf
Романенко, Людмила Віталіївна та Романенко, Катерина Анатоліївна (2017) Теоретико-методологічні підходи до формування еколого-валеологічної відповідальності майбутніх учителів початкової школи Колективна (три і більше авторів). Posvit, Дрогобич. |
|