Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23964/
|
|
| Title |
Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти
|
|
| Creator |
Паламар, Світлана Павлівна
|
|
| Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
| Description |
У статті проаналізовано процесуальні та змістові аспекти компетентнісного підходу як методологічного орієнтиру модернізації сучасної освіти. Автор обґрунтовує, що компетентнісний підхід спрямований на результати освіти не як суми засвоєної інформації, а як здатності людини діяти в різних ситуаціях. Сформована компетентність учня розглядається як основний якісний показник освітнього результату, отже, це досягнення можна вважати педагогічною метою, що якнайповніше відображає потреби суспільства і особистості. Автор з погляду дидактичних цілей наголошує на необхідності змін у змісті освіти через рівень навчального предмета, навчального матеріалу, через взаємодію вчителя та учня.
|
|
| Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
| Date |
2018
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
ru
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23964/1/Palamar_S_P%20PPD_PI_2018.pdf
Паламар, Світлана Павлівна (2018) Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання (1-2). с. 267-278. ISSN 2312-5829 |
|