Запис Детальніше

MIT APP INVENTOR: СТВОРЕННЯ ANDROID-ДОДАТКУ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ БЕЗ ПРОГРАМУВАННЯ

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title MIT APP INVENTOR: СТВОРЕННЯ ANDROID-ДОДАТКУ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ БЕЗ ПРОГРАМУВАННЯ
 
Creator Tsyrulnyk, Serhii; Vinnytsia Technical Collage, Vinnytsia
 
Subject інформаційні технології; електронний навчальний посібник; лабораторний практикум; хмарні технології; візуальне програмування; вільне програмне забезпечення
 
Description Сучасні методи навчання реалізуються з використанням інформаційних технологій, які полегшують і прискорюють передачу знань студентам, активізують процес засвоєння знань, підвищують ефективність навчання. У статті розглядається питання створення унікального та привабливого електронного навчального посібника у вигляді Android додатку. Висвітлено інструментарій створення навчальних матеріалів на базі хмарної технології візуального програмування засобами вільного програмного забезпечення MIT APP INVENTOR на платформі Android. Проаналізовано особливості створення інтерфейсу користувача  в режимі «Дизайнер» та програмування елементів мобільного додатку в режимі «Блоки». Наводиться досвід створення інноваційної форми організації навчального процесу у вигляді електронного лабораторного практикуму засобами програмного забезпечення MIT APP INVENTOR.
 
Publisher Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”
 
Contributor
 
Date 2018-05-31
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/140
 
Source Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”; № 4 (2018); 91-95
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”; № 4 (2018); 91-95
2414-0325
 
Language ukr
 
Relation http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/140/155
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0