Запис Детальніше

МОДЕЛЬ МЕТОДИЧНОГО ЦЕНТРУ ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ З ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МОДЕЛЬ МЕТОДИЧНОГО ЦЕНТРУ ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ З ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ
 
Creator Vorotnykova, Iryna; Borys Grinchenko Kyiv University
Agafonova, Svitlana; Methodological Center of Desnianskyi District
 
Subject відкрита освіта; обдаровані учні; змішане навчання; методичний центр; інформатика
 
Description В статті визначено та обґрунтовано переваги запровадження змішаної форми навчання інформатиці обдарованих учнів. Для реалізації змішаного навчання учнів пропонується модель методичного центру відкритої освіти з інформатики в школі. Модель методичного центру відкритої освіти пропонує об’єднати зусилля вчителів інформатики різних навчальних закладів для створення відкритих електронних освітніх ресурсів для обдарованих учнів та організації їх навчання у міжшкільних групах. Досвід запровадження змішаного навчання інформатиці обдарованих учнів в моделі методичного центру відкритої освіти розглянуто на прикладі регіонального експерименту, в якому взяли участь 6 навчальних закладів та методичний центр. У моделі методичного центру відкритої освіти з інформатики для обдарованих учнів знайшли відображення мета і основні задачі, методи і форми та діяльність вчителів і учнів у відкритому інформаційно-освітньому середовищі. Основою відкритої освіти за запропонованою моделлю є цілеспрямована, контрольована, інтенсивна самостійна робота учнів, які можуть навчитись за індивідуальним розкладом в зручному для себе місці, маючи доступ до електронних освітніх ресурсів й погоджену можливість контакту з викладачем з використанням: електронною пошти, чату, вебінару, відеоконференції а також особистого контакту. Результати анкетування учнів і їх батьків ілюструють їх зацікавленість в отриманні ІТ-освіти та готовності до участі у навчанні інформатики за змішаною формою навчання. Розвиток інформаційно-освітнього середовища відкритої освіти забезпечується хмарними сервісами для збереження і виконання завдань, он-лайн консультаціями вчителів, постійним оновленням відеоуроків з html - програмування, комп’ютерної графіки та алгоритмізації. Більшість учнів вказують на важливість співпраці з вчителем, але на рівні взаємодії і консультацій а не контролю. Результати навчання учнів в методичному центрі відкритої освіти підтверджуються збільшенням кількості призерів олімпіад з інформатики та задоволеності учнів від он-лайн навчання. 
 
Publisher Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”
 
Contributor
 
Date 2018-05-31
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/141
 
Source Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”; № 4 (2018); 96-107
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”; № 4 (2018); 96-107
2414-0325
 
Language ukr
 
Relation http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/141/156
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0