Запис Детальніше

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРІВ НА ПЛАТФОРМІ MOODLE

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРІВ НА ПЛАТФОРМІ MOODLE
 
Creator Zolochevska, Mariia; Municipal establishment “Kharkiv Humanitarian Pedagogical Academy” of the Kharkiv regional council
 
Subject семінар; платформа Moodle; настроювання параметрів; елемент дистанційного курсу; зворотний зв’язок
 
Description Ця стаття присвячена проблемі пошуку нових методів навчання та нових форм діяльності студента. Ця проблема актуальна, оскільки сьогодні студенти потребують осучаснення традиційних лекцій, практик та семінарів засобами інноваційних інформаційних технологій. Семінар визначається як вид практичних занять студентів у вузі, який передбачає самостійну дослідницьку діяльність, в результаті якої студенти виконують завдання викладача з візуальним представленням результатів  у вигляді реферату, звіту, повідомлення тощо. Автор виходить з того, що моделювання семінарського заняття у курсі  на платформі  Moodle має бути підпорядковуватися двом векторам формування компетентностей студентів, а саме: 1) семінар сприяє зануренню студентів у предметну галузь тієї дисципліни, що вивчається (формування предметних компетентностей), 2) семінарське заняття дозволяє залучати студентів до самостійної дослідницької діяльності (формування наскрізних компетентностей самостійної роботи та дослідницьких компетентностей). Метою даного дослідження є створення процедури проведення сучасного семінару на базі платформи Moodle. Moodle був обраний як платформа з відкритим кодом для MOOC (Massive Open Online Courses), що має значний потенціал. Елемент "Семінар" може бути створений на цій платформі через встановлення та настроювання викладачами деяких параметрів. Найважливіше з цього полягає в тому, що автор відштовхується від цілей вчителя і надає ефективний алгоритм, як налаштовувати параметри для своїх конкретних цілей. Ця процедура включає в себе 4 фази, а саме: фаза встановлення, фаза подання, фаза оцінювання та оцінювання оцінок. В основній частині цієї статті надається  багато порад, як забезпечити кожну фазу інструкціями, формами, критеріями. Запропонована процедура буде найбільш ефективною при змішаному гибрідному навчанні у звичайному цегляному виші із включенням у навчальний процес електронного курсу. Автор не розглядає питання використання інших активних елементів Moodle, дослідження цих питань є перспективними
 
Publisher Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”
 
Contributor
 
Date 2018-05-31
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/142
 
Source Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”; № 4 (2018); 108-115
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”; № 4 (2018); 108-115
2414-0325
 
Language ukr
 
Relation http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/142/157
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0