Запис Детальніше

ВИКОРИСТАННЯ ХМАРООРІЄНТОВАНОГО ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВИКОРИСТАННЯ ХМАРООРІЄНТОВАНОГО ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
 
Creator Spivak, Svitlana M.; Boris Grinchenko Kyiv University
 
Subject персональне навчальне середовище; соціальні мережні сервіси; віртуальне освітнє середовище ВНЗ; PLE; Office 365 Education; OneNote Class Notebook
 
Description У даній статті висвітлені дослідження створення та використання хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища в організації навчального процесу. А також, розглянуті особливості формування сучасного PLE та розроблено структуру моделі хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища при організації навчального процесу у ВНЗ, використовуючи хмарні сервіси та електронні ресурси онлайн сервісів для освіти Office 365 компанії Microsoft, яка враховуватиме потреби та особливості використання ІКТ всіх суб’єктів навчально-виховного процесу університету, поклавши в основу принципи персоналізації в всесвітній мережі та реалізації завдань компетентнісного підходу.
 
Publisher Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”
 
Contributor
 
Date 2018-05-31
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/139
 
Source Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”; № 4 (2018); 83-90
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”; № 4 (2018); 83-90
2414-0325
 
Language ukr
 
Relation http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/139/161
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0