Запис Детальніше

PROTOTYPING OF MOBILE APPLICATIONS OF ANDROID IN ENVIRONMENT OF MIT APP INVENTOR AS MEANS ARE INTRODUCTION TO BASES OF PROGRAMMING ON THE LESSONS OF INFORMATICS OF STUDENTS OF MIDDLE SCHOOL

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PROTOTYPING OF MOBILE APPLICATIONS OF ANDROID IN ENVIRONMENT OF MIT APP INVENTOR AS MEANS ARE INTRODUCTION TO BASES OF PROGRAMMING ON THE LESSONS OF INFORMATICS OF STUDENTS OF MIDDLE SCHOOL
ПРОТОТИПИЗАЦІЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ ANDROID В СЕРЕДОВИЩІ МІТ APP INVENTOR ЯК ЗАСІБ ВСТУПУ ДО ПРОГРАМУВАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ
 
Creator Bilous, Vladyslav; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject mobile development; prototyping applications; lesson of computer science; middle school; programming
мобільна розробка; прототипування додатків; урок інформатики; середня школа; програмування
 
Description In the article the instrument of mobile development of MIT App Inventor, as means of educating of elements of programming of students of high school, is presented on the lessons of computer science. The technological, methodical and vocational orientation aspects of the use of environment of planning of mobile appendixes of MIT are presented. App Inventor’s intuitive programming metaphor and incremental development capabilities allow the developer to focus on the logic for programming an app rather than the syntax of the coding language, fostering digital literacy for all. Since it was moved from Google to MIT, a number of improvements have been added, and research projects are underway. A requirement in new teaching methods that facilitate and accelerate the transmission of knowledge strengthens the process of assimilation of knowledge. Such methods of study can come true through the use of information technology in education. A main problem is a necessity to develop methods and resources for support and educating in schools, using mobile technology. Using new economic feasibilities, a student creatively goes near implementation of tasks, thus explaining to realization of self-development. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.1115
У статті представлений інструмент мобільної розробки MIT App Inventor, як засіб викладання елементів програмування учнів середніх шкіл на уроках інформатики. Представлені технологічні, методичні та професійно - орієнтовні аспекти використання середовища прототипування мобільних додатків MIT. Потреба в нових методах навчання, які полегшують та прискорюють передачу знань, зміцнюють процес асиміляції знань. Інтуїтивне середовище програмування Inventor і додаткові можливості розробки дозволяють розробнику зосередити увагу на логіці програмування додатка, а не на синтаксисі мови кодування, сприяючи цифровій грамотності для всіх. Оскільки він був переміщений з Google на MIT, було внесено ряд покращень, і проводяться дослідницькі проекти. Завдяки орієнтованим блокам в середовищі розробки, увага акцентується на побудові схеми та логіці проекту з мінімальним написанням коду. Для більш детального редагування є можливість продивитися повний код розробки. Такі методи навчання можуть здійснитися завдяки використанню інформаційних технологій в освіті. Головною проблемою є необхідність розробки методів та ресурсів для підтримки та навчання в школах, використовуючи мобільні технології. Використовуючи нові економічні можливості, учень творчо підходить до виконання завдань, тим самим пояснюючи реалізацію саморозвитку. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.1115
 
Publisher Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”
 
Contributor

 
Date 2018-05-31
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/117
 
Source Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”; № 4 (2018); 11-15
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”; № 4 (2018); 11-15
2414-0325
 
Language eng
 
Relation http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/117/164
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0