Курикулум підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників та керівників закладів освіти галузі знань 01 Педагогічна освіта: зб. робочих навчальних програм: авторський колектив
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/706868/
|
|
Title |
Курикулум підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників та керівників закладів освіти галузі знань 01 Педагогічна освіта: зб. робочих навчальних програм: авторський колектив
Training curriculum teaching, research and teaching staff and heads of educational area of expertise Teacher Education 01: Coll. job training programs: group of authors |
|
Creator |
Сорочан, Т.М.
Сидоренко, В.В. Скрипник, М.І. Єрмоленко, А.Б. Ілляхова, М.В. Кравчинська, Т.С. Левченко, В.В. Наумова, Вікторія Юріївна Ніколенко, Л.Т. Панченко, Л.Ф. Катюк, Я. Л. |
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
|
|
Description |
Курикулум підвищення кваліфікації (ККПК) є рамковою основою змісту навчання слухачів та розроблено як рамковий документ концептуального характеру, що вміщує формалізований пакет робочих навчальних тем і спецкурсів для курсів ПК педагогічних, науково-педагогічних працівників та керівників закладів освіти, норми годин для їх опанування, цільові групи, систему компетентностей, взаємозв’язок нових методичних принципів із запропонованими навчальними матеріалами, систему і принципи самонавчання, самоконтролю і самооцінювання, андрагогічні методи, прийоми, технології навчання, принципи моніторингу результатів навчання. ККПК вміщує плановий (спрогнозований як модель суспільного замовлення на підготовку фахівця нової формації на компетентнісній основі), упроваджуваний (реалізується в процесі навчання на курсах ПК відповідно до професійних запитів і потреб, компетентнісного досвіду фахівця, його індивідуальних можливостей, мотиваційних детермінант, розробленої «Я-концепції» та визначає вибір індивідуальної освітньої траїкторії, параметрів, термінів, змісту навчання) і досягутий (цінності, знання, уміння, навички, набуті під час освітнього процесу) курикулуми. Для науковців, працівників вищих навчальних закладів, організаторів післядипломної педагогічної освіти, слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, керівників загальноосвітніх навчальних закладів та установ системи загальної середньої освіти, методичних служб усіх рівнів, а також усіх, хто цікавиться питаннями модернізації вітчизняної системи післядипломної педагогічної освіти. Curriculum training (KCPM) is a Content Framework learning students and is designed as a framework conceptual, containing a formal package of job training topics and courses for courses computer teacher, science teachers and heads of educational institutions, norms hours of their capture, target group system competencies, the relationship of new methodological principles of the proposed training materials, system and principles of self-learning, self-monitoring and self-evaluation andrahohi nor the methods, techniques, technology education, principles of monitoring learning outcomes.KCPM capacity planning (predicted as a model of social order for training new formation on competency based), inculcated (implemented in learning computer courses according to professional needs and requirements, competency professional experience, his individual capacity, motivational determinants developed "YA- concept "and determine the choice of individual educational trayiktoriyi parameters, timing, content of training) and dosyahutyy (values, knowledge, abilities, skills acquired during the educational process) chickens Coolum.For scientists, employees of higher educational institutions, organizers of postgraduate education, training courses teaching staff, heads of secondary schools and institutions of secondary education, teaching services at all levels, as well as all those interested in the modernization of the national system of postgraduate education. |
|
Publisher |
ЦІППО
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/706868/1/%D0%9A%D0%A3%D0%A0%D0%98%D0%9A%D0%A3%D0%9B%D0%A3%D0%9C%20%D0%9A%D0%9F%D0%9A_%D0%BA%D1%96%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%B9%20%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BD%D1%82.pdf
Сорочан, Т.М., Сидоренко, В.В., Скрипник, М.І., Єрмоленко, А.Б., Ілляхова, М.В. (orcid.org/0000-0003-3150-5100 <http://orcid.org/0000-0003-3150-5100>), Кравчинська, Т.С., Левченко, В.В., Наумова, Вікторія Юріївна, Ніколенко, Л.Т., Панченко, Л.Ф. and Катюк, Я. Л. (2017) Training curriculum teaching, research and teaching staff and heads of educational area of expertise Teacher Education 01: Coll. job training programs: group of authors ЦІППО, м. Київ, Україна. |
|