Запис Детальніше

Сутність поняття наступності навчання природознавства у початковій школі

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/27125/
 
Title Сутність поняття наступності навчання природознавства у початковій школі
 
Creator Бокша, А. А.
Сорочинська, О. А.
 
Subject LB Theory and practice of education
LB1501 Primary Education
 
Description Характерною ознакою сучасних змін у системі української освіти є її реформування на засадах наступності та неперервності. Найефективніше даний процес здійснюється, при наявності прямих зв’язків між різними гілками освіти (дошкільної і шкільної), які допомагають ліквідувати прогалини у змісті освіти та структурі навчального процесу.
У законі України про освіту говориться про те, що саме наступність – одна з обов’язкових умов, що забезпечує здійснення неперервності процесу здобуття знань, яка певною мірою має забезпечити єдність, взаємозв’язок та узгодженість мети, змісту, методів, форм навчання й виховання з урахуванням вікових особливостей дітей на суміжних ступенях освіти.
Сучасний стан проблеми наступності характеризується різнобічністю охоплення багатьох питань та неоднозначністю їх трактування і має комплексний, міждисциплінарний характер.
 
Publisher Przemyśl
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/27125/1/%D0%91%D0%BE%D0%BA%D1%88%D0%B0%2C%20%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf
Бокша, А. А. and Сорочинська, О. А. (2015) Сутність поняття наступності навчання природознавства у початковій школі. Materiały XI Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji “Aktualne problem nowoczesnych nauk - 2015”. Nauka I studia (9). pp. 21-24.