Запис Детальніше

Компетентнісно-діяльнісний підхід до побудови системи завдань шкільного підручника історії

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710782/
 
Title Компетентнісно-діяльнісний підхід до побудови системи завдань шкільного підручника історії
Competency-activity approach to building a system of tasks of the school textbook of history
 
Creator Мороз, Петро Володимирович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
93/94 History
 
Description Автор висвітлює компетентнісно-діяльнісний підхід до побудови системи завдань шкільного підручника історії, розкриває основні методичні вимоги до формулювання умови завдань шкільного підручника історії. Зокрема зазначається, що система завдань підручника історії має забезпечувати використання учнями відповідних методів і методології історико–соціального дослідження при аналізі відповідних типових сюжетів, спонукати їх вчитися ставити запитання й усвідомлювати мету діяльності, прогнозувати, здійснювати самоконтроль та самокорекцію, оцінювати якість виконаної роботи.
The author highlights the competence-activity approach to building a system of tasks of the school textbook of history, reveals the basic methodological requirements for the formulation of the conditions of the tasks of the school textbook of history. In particular, the system of tasks of the textbook of history should ensure that students use the appropriate methods and methodology of historical and social research in the analysis of relevant typical subjects, encourage them to study questions and understand the purpose of the activity, predict, perform self-control and self-correction, evaluate the quality of work performed.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710782/1/%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B7%20%D0%9F.%D0%92.%20%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%BE-%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4.pdf
- Мороз, Петро Володимирович (2018) Competency-activity approach to building a system of tasks of the school textbook of history In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2018: трансформації та інновації в освіті у глобалізаційному світі: матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. конференції Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 114-115.