Як розвивати критичне мислення учнів за допомогою нового підручника з історії України
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710793/
|
|
Title |
Як розвивати критичне мислення учнів за допомогою нового підручника з історії України
How to develop critical thinking of students through a new textbook on the history of Ukraine |
|
Creator |
Пометун, Олена Іванівна
Гупан, Нестор Миколайович |
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
93/94 History |
|
Description |
В статті зазначається, що якісний підручник з історії сьогодні має бути комплексною моделлю саме такого освітнього процесу, яка відображає його цілі, принципи, зміст, технологію. При цьому підручник не лише моделює освітній процес, але й проектує його реалізацію (дає вчителеві можливість за допомогою текстів і методичного апарату побудувати сучасний ефективний компетентнісно орієнтований навчальний процес). Отже, лише визначивши вихідні позиції щодо розвитку критичного мислення учнів засобами навчальної книги, можна продуктивно застосувати окремі елементи підручника, які б забезпечили реалізацію цієї мети. В статті визначаються основні відмінності і переваги такого підручника та формулюються певні рекомендації для вчителя з його використання на прикладі нового підручника з історії України для 10-го класу (рівень стандарту) авторів О.Пометун та Н.Гупана.
The article states that a high-quality textbook on history today should be an integrated model of this educational process, which reflects its goals, principles, content, and technology. In this case, the textbook not only simulates the educational process, but also projects its implementation (gives the teacher the opportunity with the help of texts and methodical apparatus to build a modern effective competency-oriented educational process).Consequently, only by defining the initial positions on the development of critical thinking of students through the means of the study book, it is possible to apply productively some elements of the textbook that would ensure the realization of this goal. The article defines the main differences and advantages of this textbook and formulates some recommendations for the teacher to use it on the example of a new textbook on the history of Ukraine for the 10th grade (standard level) by authors O.Pometun and N.Gupan. |
|
Publisher |
ФОП Власов В.С.
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710793/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9F%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%83%D0%BD%20%D0%93%D1%83%D0%BF%D0%B0%D0%BD%20%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B5%20%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Пометун, Олена Іванівна and Гупан, Нестор Миколайович (2018) How to develop critical thinking of students through a new textbook on the history of Ukraine Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання, 2. pp. 69-76. |
|