Запис Детальніше

Реклама як засіб підвищення конкурентоспроможності бренду

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама як засіб підвищення конкурентоспроможності бренду
Advertisement as a way of brand competitiveness increase
 
Creator Олексієнко, О. П.
Oleksiienko, O.
 
Subject конкурентна перевага
конкурентоспроможність
реклама
бренд
competitive advantage
competitiveness
advertisement
brand
339.138:659.1
 
Description Стаття присвячена дослідженню використання реклами у різних медіа-каналах з метою донесення конкурентних переваг компанії до
потенційних споживачів, максимальної передачі рівня конкурентоспроможності підприємства у свідомість клієнтів, а також ефективного проходження шляху взаємодії бренду з покупцем.
The article is dedicated to considering of advertisement using in various media channels in order to bring the competitive advantages of the company to potential customers, maximize the transfer of the level of competitiveness of the enterprise to the consciousness of clients and for the effective passage of the path of interaction between the brand and the buyer.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-06-04T11:01:50Z
2018-06-04T11:01:50Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Олексієнко О. П. Реклама як засіб підвищення конкурентоспроможності бренду / Олексієнко О. П. // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: І. М. Рєпіна (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2017. – № 39. – С. 97–110.
2522-4581
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24712
 
Language uk