Методика застосування проектної технології навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710804/
|
|
Title |
Методика застосування проектної технології навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
Методика применения проектной технологии обучения в учреждениях профессионального (профессионально-технического) образования Methodology of application of design technology of training in institutions of vocational education |
|
Creator |
Герлянд, Т.М.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
Актуальність досліджуваної проблеми полягає в теоретичному обґрунтуванні, розробці й експериментальній перевірці методичних засад, форм, методів, засобів і шляхів організації проектної технології навчання. Метою дослідження є розкриття основних особливостей застосування методики проектів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти за допомогою икористання методів: теоретичного аналізу (наукової літератури, функціональний аналіз) – для визначення основних підходів до моделювання аналізу змісту та структури технології проектів, вивчення існуючої практики застосування та впровадження цієї технології; моделювання – для розроблення моделі та комплексної педагогічної системи застосування цієї технології у навчально-виробничому процесі закладу професійної (професійно-технічної) освіти; узагальнення – для формулювання висновків та рекомендацій щодо забезпечення результативностізастосування технології проектів. Результатом дослідження є впровадження проектних технологій професійного навчання у практику роботи закладів професійної (професійно-технічної) освіти та експериментальна перевірка їх результативності застосування. Актуальность исследуемой проблемы заключается в теоретическом обосновании, разработке и экспериментальной проверке методических основ, форм, методов, средств и путей организации проектной технологии обучения. Целью исследования является раскрытие основных особенностей применения проектной методики в учреждениях профессионального (профессионально-технического) образования путемиспользования методов: теоретического анализа (научной литературы, функциональный анализ) – для определения основных подходов к моделированию анализа содержания и структуры технологии проектов, изучение существующей практики применения и внедрения этой технологии; моделирования – для разработки модели и комплексной педагогической системы применения этой технологии в учебно-производственном процессе учреждений профессионального (профессионально-технического) образования; обобщения – для формулировки выводов и рекомендаций по обеспечению результативности применения технологии проектов). Результатом исследования является внедрение проектных технологий обучения в практику работы учреждений профессионального (профессионально-технического) образования и экспериментальная проверка результативности их применения. The urgency of the problem under investigation lies in the theoretical justification, development and experimental verification of the methodological foundations, forms, methods, means and ways of organizing the design training technology. The purpose of the study is to reveal the main features of the application of the project methodology in the institutions of professional (vocational) education by using:theoretical analysis methods (scientific literature, functional analysis) to determine the main approaches to modeling the analysis of the content and structure of technology projects, to study the current practice of applying and implementing this technologies; modeling for the development of a model and an integrated pedagogical system for the application of this technology in the teaching and production process of institutions of professional (vocational) education, generalizations for the formulation of conclusions and recommendations for ensuring the effectiveness of the application of technology projects. The result of the study is the introduction of design training technologies into practice.The work of the institutions of professional (vocational) education and the experimental verification of the results spine of their application. |
|
Publisher |
Вид-во УжНУ «Говерла»
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710804/1/Gerliand..pdf
- Герлянд, Т.М. (2018) Methodology of application of design technology of training in institutions of vocational education Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» (42). pp. 42-45. ISSN 2524-0609 |
|