THE OPTIMUM REGULATOR FOR THE NONLINEAR STABILIZATION SYSTEM OF THE INERTIAL CONTROL OBJECT
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THE OPTIMUM REGULATOR FOR THE NONLINEAR STABILIZATION SYSTEM OF THE INERTIAL CONTROL OBJECT
Оптимальный регулятор для нелинейной системы стабилизации инерционного объекта управления Оптимальний регулятор для нелінійної системи стабілізації інерційного об’єкта керування |
|
Creator |
Ablesimov, A. K.; Національный авіаційний університет, Київ, Україна
Pylypenko, M. A.; Національный авіаційний університет, Київ, Україна |
|
Subject |
Ship; stabilization system; course; nonlinearity; describing function; controller; correction; the frequency transfer function
UDC 629.5.051 (045) корабль; система стабилизации; курс; нелинейность; описывающая функция; регулятор; коррекция; частотная передаточная функция; регулятор УДК 629.5.051 (045) Корабель; система стабілізації; курс; нелінійність; описуюча функція; регулятор; корекція; частотна передатна функція; регулятор УДК 629.5.051 (045) |
|
Description |
Designed the model of the nonlinear stabilization system of the ship course and showed experimental and theoretical research results of the selection an optimal regulator for the system, which excludes, at the same time, appearance of limit cycles in it. As research method, the method of describing function was used. Simulation of the nonlinear stabilization system of the ship course with different types of regulators allowed to perform a comparative assessment of industrial regulators. To improve the properties of the PID-regulator, it is proposed to a nonlinear correction system.
Разработана модель нелинейной системы стабилизации курса корабля и представлены результаты теоретических и экспериментальных исследований по выбору для системы оптимального регулятора, исключающего в то же время вероятность возникновение в ней предельных циклов. Как метод исследований в работе применен метод описывающей функции. Моделирование системы стабилизации и управления курсом корабля с различными типами регуляторов позволило провести сравнительную оценку промышленных регуляторов. Для улучшения свойств ПИД-регулятора, в его состав предложено ввести нелинейную систему коррекции. Розроблено модель нелінійної системи стабілізації курсу корабля і представлено результати теоретичних і експериментальних досліджень з вибору для неї оптимального регулятора, що виключає в той же час виникнення в ній граничних циклів. Як метод досліджень в роботі застосований метод описуючої функції. Моделювання системи стабілізації і керування курсом корабля з різними типами регуляторів дозволило провести порівняльну оцінку промислових регуляторів. Для покращення властивостей ПІД-регулятора, до його складу запропоновано ввести нелінійну систему корекції. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2018-06-07
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/12747
10.18372/1990-5548.55.12747 |
|
Source |
Electronics and Control Systems; Том 1, № 55 (2018); 29-34
Электроника и системы управления; Том 1, № 55 (2018); 29-34 Електроніка та системи управління; Том 1, № 55 (2018); 29-34 |
|
Language |
en
|
|