Запис Детальніше

THE OPTIMUM REGULATOR FOR THE NONLINEAR STABILIZATION SYSTEM OF THE INERTIAL CONTROL OBJECT

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE OPTIMUM REGULATOR FOR THE NONLINEAR STABILIZATION SYSTEM OF THE INERTIAL CONTROL OBJECT
Оптимальный регулятор для нелинейной системы стабилизации инерционного объекта управления
Оптимальний регулятор для нелінійної системи стабілізації інерційного об’єкта керування
 
Creator Ablesimov, A. K.; Національный авіаційний університет, Київ, Україна
Pylypenko, M. A.; Національный авіаційний університет, Київ, Україна
 
Subject Ship; stabilization system; course; nonlinearity; describing function; controller; correction; the frequency transfer function
UDC 629.5.051 (045)
корабль; система стабилизации; курс; нелинейность; описывающая функция; регулятор; коррекция; частотная передаточная функция; регулятор
УДК 629.5.051 (045)
Корабель; система стабілізації; курс; нелінійність; описуюча функція; регулятор; корекція; частотна передатна функція; регулятор
УДК 629.5.051 (045)
 
Description Designed the model of the nonlinear stabilization system of the ship course and showed  experimental and theoretical research results of the selection an optimal regulator for the system, which excludes, at the same time, appearance of limit cycles in it. As research method, the method of describing function was used. Simulation of the nonlinear stabilization system of the ship course with different types of regulators allowed to perform a comparative assessment of industrial regulators. To improve the properties of the PID-regulator, it is proposed to a nonlinear correction system.
Разработана модель нелинейной системы стабилизации курса корабля и представлены результаты теоретических и экспериментальных исследований по выбору для системы оптимального регулятора, исключающего в то же время вероятность возникновение в ней предельных циклов. Как метод исследований в работе применен метод описывающей функции. Моделирование системы стабилизации и управления курсом корабля с различными типами регуляторов позволило провести сравнительную оценку промышленных регуляторов. Для улучшения свойств ПИД-регулятора, в его состав предложено ввести нелинейную систему коррекции.
Розроблено модель нелінійної системи стабілізації курсу корабля і представлено результати теоретичних і експериментальних досліджень з вибору для неї оптимального регулятора, що виключає в той же час виникнення в ній граничних циклів. Як метод досліджень в роботі застосований метод описуючої функції. Моделювання системи стабілізації і керування курсом корабля з різними типами регуляторів дозволило провести порівняльну оцінку промислових регуляторів. Для покращення властивостей ПІД-регулятора, до його складу запропоновано ввести нелінійну систему корекції.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2018-06-07
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/12747
10.18372/1990-5548.55.12747
 
Source Electronics and Control Systems; Том 1, № 55 (2018); 29-34
Электроника и системы управления; Том 1, № 55 (2018); 29-34
Електроніка та системи управління; Том 1, № 55 (2018); 29-34
 
Language en