Програмне забезпечення для оцінки ключових показників якості обслуговування зі сторони абонента стільникової мережі
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Програмне забезпечення для оцінки ключових показників якості обслуговування зі сторони абонента стільникової мережі
Программное обеспечение для оценки ключевых показателей качества обслуживания со стороны абонента сотовой сети Software for evaluation of key indicators of service quality from the side of the subscriber of the cellular network |
|
Creator |
Одарченко, Р. С.; Національний авіаційний університет
Харлай, Л. О.; Національний авіаційний університет Абакумова, А. О.; Національний авіаційний університет Чмих, П. А.; Національний авіаційний університет Скульська, О. Ю.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
KPI; KQI; стільникова мережа; послуги; якість обслуговування; LTE; 3G
УДК 621.39 — УДК 621.39 — UDC 621.39 |
|
Description |
Розглянуто приклад застосування методу оцінки ключових показників в сучасних стільникових мережах. Існуючі нині засоби оцінки не розділяють ключові показники якості та ефективності для конкретних послуг, які надаються операторами мобільного зв’язку. Це обмежує можливості контролю якості наданих послуг та модернізацію стільникових мереж. На основі методики ключових показників якості таефективності, було розроблено та представлено програмне забезпечення для оцінкицих показників. В цілому, розглянутий метод дозволяє здійснювати постійний контроль над якістю обслуговування та продуктивністю стільникової мережі, та попереджає їх погіршення
Рассмотрен пример применения метода оценки ключевых показателей в современныхсотовых сетях. Существующие в настоящее время средства оценки не разделяютключевые показатели качества и эффективности для конкретных услуг, предоставляемых операторами мобильной связи. Это ограничивает возможности контроля качества предоставляемых услуг и модернизацию сотовых сетей. На основе методикиключевых показателей качества и эффективности, был разработан и представлен программное обеспечение для оценки этих показателей. В целом, данный метод позволяет осуществлять постоянный контроль над качеством обслуживания и производительностью сотовой сети, и предупреждает их ухудшение In this paper, we discuss the application of a method for evaluating key indicators in moderncellular networks. Existing assessment tools do not currently share key performance andquality indicators for specific services provided by mobile operators. This limits the ability tocontrol the quality of the services provided and upgrade the cellular networks. Based on themethodology of key indicators of quality and efficiency, software for evaluating theseindicators was developed and presented. In general, the method under review allows forconstant monitoring of the quality of service and performance of the cellular network, andprevents their deterioration |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2017-09-11
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/12809
|
|
Source |
Problems of Informatization and Management; Том 3, № 59 (2017); 56-61
Проблемы информатизации и управления; Том 3, № 59 (2017); 56-61 Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 3, № 59 (2017); 56-61 |
|
Language |
uk
|
|