Запис Детальніше

Використання інструментів соціальних сервісів при колаборативному навчанні студентів багатопрофільного університету

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/24001/
 
Title Використання інструментів соціальних сервісів при
колаборативному навчанні студентів багатопрофільного університету
Використання інструментів соціальних сервісів при
колаборативному навчанні студентів багатопрофільного університету
Использование инструментов социальных сервисов при колаборативном обучении студентов многопрофильного университета
 
Creator Кучаковська, Галина Андріївна
 
Subject Міжнародні
 
Description В статті розкривається суть використання інструментів соціальних сервісів при колаборативному навчанні студентів багатопрофільного університету; коротко описані можливості використання інструментів соціальних сервісів під час проведення лекційних та практичних занять. Предметом дослідження виступають інструменти соціальних сервісів у процесі колаборативного навчання студентів багатопрофільного університету. Об’єктом дослідження є процес навчання студентів багатопрофільного університету. При роботі над статтею використані наступні методи: аналіз науково-педагогічної і методичної літератури щодо проблематики статті; порівняння, вивчення та узагальнення педагогічного досвіду щодо покращення процесу навчання у системі професійної підготовки. За результатамидослідження встановлено, що популярність серед молоді соціальних сервісів та соціальних мереж може стати кроком до появи нових форм реалізації та методів їх використання у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців.
The article reveals the essence of the use of tools of social services during collaborative training of students of a multidisciplinary university; described the possibility of using tools of social services during the lecture and practical lessons. The subject of the research is the tools of social services in the process of collaborative training students of the multi-disciplinary university. The object of research is the process of training students of a multi-disciplinary university. In research used the following methods: analysis of scientific, pedagogical, and methodological literature on the issues of the article; comparison, study and generalization of pedagogical experience in improving the training process in the system of vocational training. According to research results, the popularity among young people of social services and social networks can learn new forms of implementation and methods for their use in the process of training future professionals.
В статье раскрывается суть использования инструментов социальных сервисов при колаборативних обучении студентов многопрофильного университета; кратко описаны возможности использования инструментов социальных сервисов при проведении лекционных и практических занятий. Предметом исследования выступают инструменты социальных сервисов в процессе колаборативних обучения студентов многопрофильного университета. Объектом исследования является процесс обучения студентов многопрофильного университета. При работе над статьей использованы следующие методы: анализ научно-педагогической и методической литературы по проблематике статьи; сравнения, изучения и обобщения педагогического опыта по улучшению процесса обучения в системе профессиональной подготовки. По результатам исследования установлено, что популярность среди молодежи социальных сервисов и социальных сетей может стать шагом к появлению новых форм реализации и методов их использования в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов.
 
Publisher Черкаський державний технологічний університет
 
Date 2018-05-17
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/24001/1/H_Kuchakovska_ITONT_FITU.pdf
Кучаковська, Галина Андріївна (2018) Використання інструментів соціальних сервісів при колаборативному навчанні студентів багатопрофільного університету Тези доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології в освіті, науці і техніці» (ІТОНТ-2018) (1). с. 211-213.