Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність і роль маркетингу для підприємств у ринкових умовах господарювання
 
Names Доберчак, Н.І.
Doberchak, N.I.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract Розглянуто сутність та роль маркетингу для підприємств в ринкових умовах господарювання, основні
принципи маркетингу. Маркетинг розглядається як основний інструмент підвищення ефективності під-
приємства. Приведено та проаналізовано алгоритм проведення маркетингових досліджень, уточнено та
виділено головні складові алгоритму.
Genre Стаття
Topic маркетинг
Identifier Доберчак, Н.І. Сутність і роль маркетингу для підприємств у ринкових умовах господарювання [Текст] / Н. І. Доберчак // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – № 2, т. 3. – С. 129-132.