Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Вітчизняний досвід організації профільного диференціювання змісту шкільної іншомовної освіти
 
Names Пасічник, Олександр
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract В історичні ретроспективі автор розглядає основні віхи у напрямі диференціювання змісту шкільної іншомовної освіти та забезпечення її профільної спрямованості. Акцентується, що в радянський період вітчизняної історії тривалий час для шкільної освіти характерною була її уніфікованість, а диференціювання її змісту вважалося атрибутом буржуазного суспільства. Впровадження елементів диференціювання змісту навчання за рахунок організації факультативних занять, класів поглибленого вивчення окремих предметів, яке розпочалося в 60-70-х рр. ХХ ст., не сприяло підвищенню ефективності іншомовної освіти. Перші кроки в напрямі забезпечення варіативності іншомовної шкільної освіти та стандартизації рівня навчальних досягнень учнів були здійснені в 90-х рр. ХХ ст. Профілізація старшої ланки шкільної освіти зумовила запровадження рівневого навчання, яке сприяє досягненню належної якості іншомовної підготовки учнів та робить процес навчання більш індивідуалізованим, функціональним та ефективним.
Genre Стаття
Topic диференціювання
Identifier Пасічник О. С. Вітчизняний досвід організації профільного диференціювання змісту шкільної іншомовної освіти / О. С. Пасічник // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». – Хмельницький : ХІСТ, 2013. - № 1 (7). – С. 175–178.