Abstract |
В історичні ретроспективі автор розглядає основні віхи у напрямі диференціювання змісту шкільної іншомовної освіти та забезпечення її профільної спрямованості. Акцентується, що в радянський період вітчизняної історії тривалий час для шкільної освіти характерною була її уніфікованість, а диференціювання її змісту вважалося атрибутом буржуазного суспільства. Впровадження елементів диференціювання змісту навчання за рахунок організації факультативних занять, класів поглибленого вивчення окремих предметів, яке розпочалося в 60-70-х рр. ХХ ст., не сприяло підвищенню ефективності іншомовної освіти. Перші кроки в напрямі забезпечення варіативності іншомовної шкільної освіти та стандартизації рівня навчальних досягнень учнів були здійснені в 90-х рр. ХХ ст. Профілізація старшої ланки шкільної освіти зумовила запровадження рівневого навчання, яке сприяє досягненню належної якості іншомовної підготовки учнів та робить процес навчання більш індивідуалізованим, функціональним та ефективним. |