Сегментний аналіз : проблеми конвергенції підходів до сегментації ринку
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сегментний аналіз : проблеми конвергенції підходів до сегментації ринку
|
|
Creator |
Кіндрацька, Г. І.
Кулиняк, Ю. І. |
|
Description |
Досліджено проблеми і сферу застосування маркетингової, стратегічної та «бухгалтерської» сегментації ринку, здійснено їх порівняльний аналіз. Оцінено можливості використання даних звітності за сегментами, сформованої відповідно до вимог П(С)БО 29, МСБО 14 і МСФЗ 8, для сегментного аналізу з метою обґрунтування поточних і стратегічних рішень. The problems and the scope of marketing, strategic, and «accountant's» segmentation are investigated. Data segment reporting possibilities formed according to the R(S)A 29, IAS 14 and IFRS 8 for information provision segment analysis to rationale, current, and strategic decisions. |
|
Date |
2012-05-21T08:26:15Z
2012-05-21T08:26:15Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кіндрацька Г. І. Сегментний аналіз : проблеми конвергенції підходів до сегментації ринку / Г. І. Кіндрацька, Ю. І. Кулиняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 722 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 93–99. – Бібліографія: 13 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/12507 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|