Запис Детальніше

Сегментний аналіз : проблеми конвергенції підходів до сегментації ринку

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сегментний аналіз : проблеми конвергенції підходів до сегментації ринку
 
Creator Кіндрацька, Г. І.
Кулиняк, Ю. І.
 
Description Досліджено проблеми і сферу застосування маркетингової, стратегічної та «бухгалтерської» сегментації ринку, здійснено їх порівняльний аналіз. Оцінено можливості використання даних звітності за сегментами, сформованої відповідно до вимог П(С)БО 29, МСБО 14 і МСФЗ 8, для сегментного аналізу з метою обґрунтування поточних і
стратегічних рішень.
The problems and the scope of marketing, strategic, and «accountant's» segmentation
are investigated. Data segment reporting possibilities formed according to the R(S)A 29, IAS 14 and IFRS 8 for information provision segment analysis to rationale, current, and strategic decisions.
 
Date 2012-05-21T08:26:15Z
2012-05-21T08:26:15Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Кіндрацька Г. І. Сегментний аналіз : проблеми конвергенції підходів до сегментації ринку / Г. І. Кіндрацька, Ю. І. Кулиняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 722 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 93–99. – Бібліографія: 13 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/12507
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки