Запис Детальніше

Поняття і сутність ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Поняття і сутність ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств
 
Creator Коваль, З. О.
 
Description Запропоновано тлумачення поняття “маркетингова стратегія підприємства”, визначено сутність і критерії ефективності маркетингових стратегій з врахуванням
вартісної орієнтації підприємств.
Enterprise marketing strategy interpretation is offered, certainly essence and criteria of
marketing’s strategies efficiency taking into account the enterprises cost orientation.
 
Date 2012-05-21T08:54:33Z
2012-05-21T08:54:33Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Коваль З. О. Поняття і сутність ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств / З. О. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 722 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 99–104. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/12522
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки