Поняття і сутність ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Поняття і сутність ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств
|
|
Creator |
Коваль, З. О.
|
|
Description |
Запропоновано тлумачення поняття “маркетингова стратегія підприємства”, визначено сутність і критерії ефективності маркетингових стратегій з врахуванням вартісної орієнтації підприємств. Enterprise marketing strategy interpretation is offered, certainly essence and criteria of marketing’s strategies efficiency taking into account the enterprises cost orientation. |
|
Date |
2012-05-21T08:54:33Z
2012-05-21T08:54:33Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Коваль З. О. Поняття і сутність ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств / З. О. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 722 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 99–104. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/12522 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|