Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове планування туристичних підприємств
 
Names Майорова, Н.І.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract У статті розглянуті проблеми маркетингового планування туристичних підприємств. План маркетингу розглядається як складова і основоположна частина стратегічного плану і бізнес-плану туристичних підприємств. Запропоновано алгоритм гнучкого планування маркетингової діяльності підприємств сфери туристичного бізнесу.
Genre Стаття
Identifier Майорова, Н. І. Маркетингове планування туристичних підприємств [Текст] / Н. І. Майорова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 5, т. 2. – С. 121-125.