Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові стратегії розвитку торговельних підприємств
 
Names Ковальчук, С.В.
Kovalchuk, S.V.
Date Issued 2015 (iso8601)
Abstract У статті обґрунтовано теоретико-методичні основи та розроблено практичні рекомендації щодо оптимізації
розвитку торговельних підприємств на засадах маркетингових диверсифікованих стратегій. Уточнено сутність головних
понять і вивчено підходи до дослідження диверсифікації комерційної діяльності торговельних підприємств. Визначено, що
торговельні підприємства у своїй діяльності можуть використовувати такі маркетингові стратегії, як позиційний захист;
фланговий захист; випереджувальний захист; контрнаступ; мобільний захист; відступ; стратегія підвищення ринкової частки
за існуючої місткості ринку.
Genre Стаття
Topic торговельні підприємства
Identifier Ковальчук, С.В. Маркетингові стратегії розвитку торговельних підприємств [Текст] / С. В. Ковальчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №1. – С. 183-188.