Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове забезпечення діяльності туристичних підприємств
 
Names Сухораб, В В.
Форманюк, О.
Suhorab, V.
Formanyuk, O.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті розглядаються теоретико-методичні підходи до маркетингового забезпечення діяльності туристичних
підприємств як складової сфери рекреаційних послуг. Визначено місце і роль санаторно-курортних послуг у структурі
туристичного продукту. Сформовано три групи завдань, що постають перед маркетингом туристичного підприємства: вихід
на цільовий ринок або його сегмент на підставі ретельного таргетингу; оновлення та насичення асортименту туристичних
продуктів та послуг, активний пошук ринків збуту (сегментів, ніш), розширення існуючих ринків, сегментів, ніш; вплив на
ринок, ринковий сегмент, нішу за рахунок послідовного втілення маркетингу туристичного підприємства з метою створення і
формування попиту на туристичні продукти та послуги. Визначено стратегічні цілі санаторно-курортних послуг і
туристичного маркетингу, які полягають у підвищенні надійності і рентабельності функціонування санаторної мережі;
покращенні інтер’єру номерів та їх обладнання; підвищенні рентабельності функціонування санаторної індустрії в «мертві»
сезони; підвищенні відсотку зайнятих місць в санаторіях; підвищенні гнучкості та адаптивності цін на санаторно-курортні
послуги і подолання впливу сезонності; більш ефективному використанні природних ресурсів; гармонізації розвитку
санаторіїв; забезпеченні оптимального співвідношення між цінами і результатами використання санаторно-курортних
продуктів; залученні клієнтів різноманітністю запропонованих послуг; постійній адаптації пропонованих послуг до мінливих
потреб і запитів відпочиваючих; заохоченні співробітників санаторіїв; розвитку рекламних санаторно-курортних продуктів.
Підтверджено, що технологія реалізації концепції маркетингу на туристичному підприємстві може змінювати свою структуру,
а також послідовність реалізації окремих етапів залежно від особливостей ринку, ступеня його освоєння, поставлених цілей,
завдань та умов здійснення бізнес-діяльності туристичним підприємством.
Genre Стаття
Topic маркетингове забезпечення
Identifier Сухораб В. В. Маркетингове забезпечення діяльності туристичних підприємств / В. В. Сухораб, О. Форманюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 3, т. 1. – С. 203-206.