Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність та значення комплексу маркетингових комунікацій підприємств
 
Names Хмарська, І.А.
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract У статті розглядаються основні теоретичні особливості маркетингових комунікацій підприємств, досліджуються
різні підходи науковців щодо визначення цього поняття, аналізуються цільові аудиторії комунікацій, вивчаються основні
складові елементи системи маркетингових комунікацій та їх особливості.
Genre Стаття
Topic маркетингова комунікація
Identifier Хмарська, І. А. Сутність та значення комплексу маркетингових комунікацій підприємств [Текст] / І. А. Хмарська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 6, т. 2. – С. 114-119.