Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title До питання організації обліку мерчандайзингових послуг в торгівлі
 
Names Дарманська, Г.О.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract Управління підприємством торгівлі з метою забезпечення його конкурентноздатності зумовлює
необхідність удосконалення методики та організації обліку доходів та витрат, в тому числі і маркетингових послуг.
У запропонованій статті розглянуто питання організації стимулювання продажу зсередини торгового
підприємства, зокрема комплекс мерчандайзингових послуг.
Genre Стаття
Topic мерчандайзингові послуги
Identifier Дарманська Г.О. До питання організації обліку мерчандайзингових послуг в торгівлі / Г. О. Дарманська// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. - № 5, т. 3. – С. 206-208.