Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Основні підходи до визначення видів педагогічної взаємодії
 
Names Андрощук, І.В.
Androshchuk, Iryna
Date Issued 2015 (iso8601)
Abstract У с т а т т і висвітлено проблему одночасного
використання понять «вид педагогічної взаємодії» т а «тип педагогічної
взаємодії» як синонімів. Проаналізовано зм іст термінів «вид» т а «тип» т а
зроблено висновок щодо коректності їх використання стосовно
педагогічної взаємодії Особливу увагу приділено аналізу психолого-
педагогічної літератури щодо визначення т а узагальнення основних
підходів до видів т а типів педагогічної взаємодії Відмічено, що при виділенні
видів педагогічної взаємодії необхідно пам’я та ти , що вона розгортається у
різних системах. Розглянуто окремі класифікації видів педагогічної взаємодії.
Акцентовано увагу на тому, що незалежно від виду педагогічної взаємодії,
під час неї породжуються міжособистісні відносини, основою, яких є цінності.
Зроблено висновок щодо особливого значення рівня культури педагога, його
ж иттєвих цінностей, які він пропагує як суб’є кт педагогічної взаємодії
Genre Стаття
Topic педагогічна взаємодія
Identifier Андрощук І. В. Основні підходи до визначення видів педагогічної взаємодії / І. В. Андрощук // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. – Київ, 2015. - Вип. 2 (11). - С. 118-127.