Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Основні підходи до визначення видів педагогічної взаємодії |
Names |
Андрощук, І.В.
Androshchuk, Iryna |
Date Issued | 2015 (iso8601) |
Abstract | У с т а т т і висвітлено проблему одночасного використання понять «вид педагогічної взаємодії» т а «тип педагогічної взаємодії» як синонімів. Проаналізовано зм іст термінів «вид» т а «тип» т а зроблено висновок щодо коректності їх використання стосовно педагогічної взаємодії Особливу увагу приділено аналізу психолого- педагогічної літератури щодо визначення т а узагальнення основних підходів до видів т а типів педагогічної взаємодії Відмічено, що при виділенні видів педагогічної взаємодії необхідно пам’я та ти , що вона розгортається у різних системах. Розглянуто окремі класифікації видів педагогічної взаємодії. Акцентовано увагу на тому, що незалежно від виду педагогічної взаємодії, під час неї породжуються міжособистісні відносини, основою, яких є цінності. Зроблено висновок щодо особливого значення рівня культури педагога, його ж иттєвих цінностей, які він пропагує як суб’є кт педагогічної взаємодії |
Genre | Стаття |
Topic | педагогічна взаємодія |
Identifier | Андрощук І. В. Основні підходи до визначення видів педагогічної взаємодії / І. В. Андрощук // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. – Київ, 2015. - Вип. 2 (11). - С. 118-127. |