Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Екологічний маркетинг як інструмент та інформаційне забезпечення якості життєзабезпечення
 
Names Скрипчук, Петро Михайлович
Рибак, Віктор Валерійович
Date Issued 2009 (iso8601)
Abstract В статті обґрунтовані економічні основи синергетики екологічного маркування та якості життєзабезпечення.
Обґрунтовано, що екологічне маркування є завершальною стадією в життєвому шляху продукції та його інформування
безпеки, забезпеченні права споживачів у виборі продукції.
Genre Стаття
Topic екологічний маркетинг
Identifier Cкрипчук П. М. Екологічний маркетинг як інструмент та інформаційне забезпечення якості життєзабезпечення / П. М. Скрипчук, В. В. Рибак// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – № 5, т. 3. – С. 234-238.