Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Структурування цілей брендингу за рівнями управління конкурентоспроможністю національної економіки
 
Names Стадник, В.В.
Stadnyk, V.V.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract Визначено роль і завдання брендингу з позицій ціннісно-орієнтованого управління як технології впливу на
поведінку учасників ринкових трансакцій. Структуровано цілі брендингу за рівнями управління конкурентоспроможністю
національної економіки.
Genre Стаття
Topic брендинг
Identifier Стадник, В.В. Структурування цілей брендингу за рівнями управління конкурентоспроможністю національної економіки [Текст] / В. В. Стадник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – №1. – С. 168-172.