Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження як інструмент формування портфеля інновацій
 
Names Мельничук, О.П.
Полинцева, Я.В.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract Охарактеризовано методичні засади і визначено основні критерії формування портфеля інновацій виробничого
підприємства. Запропоновано базові принципи побудови системи маркетингових досліджень для оптимізації складу і
структури портфеля інновацій.
Genre Стаття
Topic нновації
Identifier Мельничук, О.П. Маркетингові дослідження як інструмент формування портфеля інновацій [Текст] / О. П. Мельничук, Я. В. Полинцева // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 1, т. 1. – С. 165-169.