Abstract |
У статті розглядаються можливості і перспективи використання досвіду методу проектів на уроках «Технологій» у загальноосвітніх навчальних закладах США. Саме структурованість, зміст відповідно до національних традицій і європейських стандартів зумовили складові освітнього успіху американської загальноосвітньої школи. Ця обставина спонукає вітчизняних учених-педагогів до виявлення і наукового обґрунтування шляхів творчого використання наукових здобутків освітньої системи США. З огляду на вищевказане, нами визначено такі завдання: узагальнити прогресивні тенденції та підходи до якісної підготовки учнів у національній середній школі; сформулювати настанови, що сприятимуть підвищенню ефективності підготовки українських учнів на уроках «Технологій» і, як наслідок, забезпечать успішну інтеграцію національної системи освіти до загальноєвропейського освітнього простору. |