Abstract |
Практична діяльність будь-якої компанії підтверджує вислів: «Клієнт компанії буде задоволений лише тоді, коли буде задоволений кожний працівник компанії». Справжнього автора даного вислову важко встановити, оскільки він став вже практично «народним», але його вірність від того не змінюється – в ситуації неефективної внутрішньої структури та негативного корпоративного клімату практично неможливо забезпечити ефективність діяльності компанії на рівні, що вищий за середньоринковий. Середньоринковий рівень обраний тому, що серед більшості вітчизняних компаній на цьому рівні практично однакова «внутрішня атмосфера» і лише лідери відрізняються в цьому плані. Взагалі є тенденція, що чим більш успішна компанія тим краща корпоративна культура та атмосфера всередині колективу. Підтвердженням цього є безліч відгуків про роботодавців на просторах мережі Internet; важливим елементом є зміна ставлення до працівників. |