Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні підходи до формування маркетингової стратегії на підприємствах
 
Names Кобець, Дмитро Леонтійович
Kobets, D.L.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті визначено маркетингову стратегію як частину стратегії розвитку підприємства. Розглянуто теоретичні основи формування маркетингової стратегії підприємства. Досліджено етапи розробки маркетингової стратегії на підприємстві. Особливу увагу приділено сегментації ринку та напрямкам розробки альтернативних маркетингових стратегій. Зроблені висновки щодо ефективності маркетингової стратегії підприємства.
Genre Стаття
Topic маркетингова стратегія
Identifier Кобець Д. Л. Теоретичні підходи до формування маркетингової стратегії на підприємствах [Електронний ресурс] / Д. Л. Кобець // Економіка та суспільство : електрон. наук. фахове вид. / Мукач. держ. ун-т. – Мукачево, 2017. – Вип. 13. – Режим доступу: http://economyandsociety.in.ua/index.php/journal-13. – Назва з екрана.