Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні засади аналізу маркетингових даних
 
Names Григорук, П.М.
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract В статті розглянуто питання, пов’язані із визначенням та обґрунтуванням основних концептуальних засад аналізу
маркетингових даних. Визначено особливості застосування методів аналізу маркетингових даних, їх роль у формуванні
інформаційного базису прийняття управлінського рішення.
Genre Стаття
Topic маркетингові дані
Identifier Григорук, П.М. Концептуальні засади аналізу маркетингових даних [Текст] / П. М. Григорук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 6, т. 2. – С. 119-124.