Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Еволюціонування концепцій бренд-менеджменту
 
Names Головащенко, А.В.
Golovashchenko, A.V.
Date Issued 2014 (iso8601)
Abstract У статті здійснено теоретичне узагальнення та наведені основні особливості управління брендами відповідно до
затверджених концепцій бренд-менеджменту. Визначено сучасний концептуальний підхід до бренд-менеджменту.
Висвітлено актуальне науково-практичне завдання щодо подальшого розвитку теоретичних положень та методичного
забезпечення з формування та ефективності використання бренда.
Genre Стаття
Topic бред
Identifier Головащенко, А.В. Еволюціонування концепцій бренд-менеджменту [Текст] / А. В. Головащенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 5, т. 2. – С. 155-157.