Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив вартості бренду на ринкову вартість організації
 
Names Томаля, Т.С.
Tomalya, T.S.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract Досліджено особливості взаємозв’язків бренду та іміджу організації, вплив вартості бренду на формування
конкурентоспроможності, ефективний розвиток та зростання ринкової вартості організації. Розглянуто різні характеристики,
які використовують при оцінці брендів, зокрема: Brand Expansion, Brand Extension, Brand Value, Brand Power, Brand
Relevance. За даними двох консалтингових компаній проведено аналіз ринкових позицій найсильніших брендів світу
Genre Стаття
Topic бренд
Identifier Томаля, Т.С. Вплив вартості бренду на ринкову вартість організації [Текст] / Т. С. Томаля // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – № 6. т. 2. – С. 147-150