Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Два напрями ціноутворення на нову продукцію
 
Names Орлов, О.О.
Рясних, Є.Г.
Orlov, O.
Rysnykh, E.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті аналізуються два сучасних напрями ціноутворення на нову продукцію: «витратний» і «ціннісний» і
надаються рекомендації щодо антивитратного формування цін.
Genre Стаття
Topic нова продукція
Identifier Орлов, О.О. Два напрями ціноутворення на нову продукцію [Текст] / О. О. Орлов, Є. Г. Рясних // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 2, т. 2. – С. 34-36.