Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості взаємодії дизайнерської та маркетингової складових у проведенні ринкових досліджень
 
Names Кармаліта, А.К.
Карпенко, В.Л.
Karmalita, A.
Karpenko, V.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract Основна відмінність в підходах маркетингу і дизайну на вітчизняних підприємствах полягає в тому, що маркетинг
переважно досліджує ринок з точки зору успіху у покупця вже виробленого продукту, а дизайнер досліджує ринок з метою
проектування нового продукту, а разом з тим і проектування нової споживчої якості. В статті доведено, що незважаючи на
деяку диспозицію маркетингу і дизайну, ці два дослідних підходи не відкидають один одного, а швидше доповнюють.
Найбільш ефективним союзом вважається так званий «креативний маркетинг», в якому команди з маркетологів, дизайнерів і
споживачів обговорюють ідеї планованої продукції ще до того, як складено технічне завдання на дизайн.
Genre Стаття
Topic маркетингові дослідження
Identifier Кармаліта А. К. Особливості взаємодії дизайнерської та маркетингової складових у проведенні ринкових досліджень / А. К. Кармаліта, В. Л. Карпенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 3, т. 1. – С. 109-113.