Запис Детальніше

Маркетингові дослідження способів ідентифікації та обліку маркетингових витрат на вітчизняних підприємствах

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження способів ідентифікації та обліку маркетингових витрат на вітчизняних підприємствах
 
Creator Чухрай, Н. І.
Мавріна, А. О.
 
Description Виконано маркетингове дослідження ідентифікації витрат на маркетинг на базі 150
підприємств Львівщини. Результати маркетингового дослідження виявили низку проблем щодо ідентифікації та обліку маркетингових витрат на вітчизняних підприємствах. Окреслено перспективи подальших досліджень.
This article explores the situation to identify the costs of marketing on domestic
enterprises. Market research conducted on 150 enterprises in Lviv region. The results of market research revealed a number of major problems in identifying and accounting the marketing costs of domestic enterprises. The author prospects for further research.
 
Date 2012-05-21T09:50:11Z
2012-05-21T09:50:11Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Чухрай Н. І. Маркетингові дослідження способів ідентифікації та обліку маркетингових витрат на вітчизняних підприємствах / Н. І. Чухрай, А. О. Мавріна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 722 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 273–280. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/12558
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки