Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові цифрові технології у дослідженні споживачів органічної продукції
 
Names Ковальчук, Світлана Володимирівна
Забурмеха, Євгенія Михайлівна
Kovalchuk, S.V.
Zaburmekha, Y.M.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті розглянуті класифікаційні ознаки органічної продукції, а також переваги і недоліки органічного виробництва та органічної продукції в контексті маркетингової концепції. Наведені результати маркетингових дослідження поведінки споживачів на ринку органічної продукції за використання цифрових технологій. За результатами досліджень сформовано профіль споживачів органічної продукції та розроблені маркетингові заходи щодо її просування
Genre Стаття
Topic органічна продукція
Identifier Ковальчук С. В. Маркетингові цифрові технології у дослідженні споживачів органічної продукції / С. В. Ковальчук, Є. М. Забурмеха // Маркетинг і цифрові технології = Marketing and digital technologies : наук. журн. / Одеський нац. політехн. ун-т. – Одеса, 2017. – Т. 1, № 1. – С. 34-51.