Запис Детальніше

Система маркетингово-рекламних комунікацій професійних учасників регіонального туристичного ринку

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Система маркетингово-рекламних комунікацій професійних учасників регіонального туристичного ринку
 
Creator Куніцин, С. В.
 
Description Розглянуто роль та значення маркетингово-рекламних комунікацій у забезпеченні конкурентоспроможності туристичного продукту. Визначено особливості організації та управління рекламно-комунікаційною діяльністю професійних учасників регіонального туристичного ринку. Запропоновано методичний підхід щодо формування системи маркетингово-рекламних комунікацій регіонального туристичного ринку. A role and value of marketing-advertising communications are considered in providing of competitiveness of tourist product. The features of organization and management of
advertising-communicative activity of professional regional tourist market participants are defined. The methodical going is offered near forming of the system of marketing-advertising communications of regional tourist market.
 
Date 2012-05-21T10:02:19Z
2012-05-21T10:02:19Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Куніцин С. В. Система маркетингово-рекламних комунікацій професійних учасників регіонального туристичного ринку / С. В. Куніцин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 722 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 299–305. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/12565
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки