Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів)
 
Names Пєшкова, Тетяна Віталіївна
Date Issued 2016-11-29 (iso8601)
Abstract У статті проаналізовано особливості формування німецькомовного кліпу, розглянуті компоненти та чинники, які впливають на сприйняття. Кліп розглядається не як універсальний, а як унікальний тип комунікаційного процесу. З’ясовано, що візуальний та звуковий компоненти підсилюють вербальний і впливають на нього образом, а не фактом, й у такий спосіб активізують його образне сприйняття, відтак формують комунікативний акт відповідь. У процесі дослідження виявлено, що в креалізованому текстовому комплексі музичного кліпу обидва компоненти (вербальний та зображальний) можуть виступати і як самостійні носії інформації про зміст пісні, і як взаємопов’язані, при цьому вербальний компонент кліпу не залежить від зображального, бо він має здібність функціонувати самостійно.
Genre Стаття
Topic креалізовані тексти
Identifier Пєшкова Т. В. Комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів) / Т. В. Пєшкова // Філологічний дискурс : зб. наук. пр. / Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка Нац. акад. наук України, Хмельниц. гум.-пед. акад. – Хмельницький : ХГПА, 2016. – Вип. 4. – С. 196-202.