Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Аналіз вітчизняного та закордонного профільного навчання старшокласників спортивного спрямування |
Names |
Ребрина, А.
|
Date Issued | 2014 (iso8601) |
Abstract | Теоретично обґрунтовано актуальність профільного навчання школярів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів. Розкрито сутність профільного навчання як однієї з провідних форм організації педагогічного процесу в сучасній школі. З’ясовано, що профільне навчання за своїм цільовим призначенням знаходиться між загальною середньою і професійною освітою, забезпечуючи їх функціональний взаємозв'язок і наступність. Подано ґрунтовний аналіз державних документів та навчальних програм з фізичної культури для старшокласників вітчизняних та закордонних загальноосвітніх навчальних закладів спортивного профілю. Здійснено ретроспективний аналіз програмно-нормативних документів, педагогічної літератури та Інтернет-ресурсів з питань зародження ідей профільної диференціації навчання школярів. З’ясовано, що особистісно-орієнтоване спрямування навчально-виховного процесу зі спортивної спеціалізації передбачає цілісний системний підхід до вибору кожним учнем спортивного профілю, його змісту, засобів і форм навчальної та позакласної фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей, рухових і творчих здібностей до обраного виду профілю. Проведено глибокий аналіз роботи вчителів фізичної культури профільних класів спортивної спеціалізації. Підкреслено важливість врахування рівня знань, фізичної підготовленості учнів, їхніх інтересів, нахилів і здібностей у визначенні й вивченні складових варіативного модуля. Встановлено, що навчальна програма з фізичної культури для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів спортивного профілю не може утверджувати чітко визначеної кількості годин на ті чи інші складові модулі. |
Genre | Стаття |
Topic | вітчизняні та закордонні загальноосвітні навчальні заклади |
Identifier | Ребрина А. Аналіз вітчизняного та закордонного профільного навчання старшокласників спортивного спрямування / А. Ребрина // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – № 4(1). – С. 131-139. |