Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні тенденції застосування маркетингового ціноутворення у практичній діяльності українських підприємств
 
Names Ковальчук, С.В.
Тимофеєв, Д.Г.
Kovalchuk, S.V.
Timofeyev, D.G.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract Розкриваються питання формування та застосування маркетингової цінової політики українськими
підприємствами; визначаються напрями та перспективи покращення процесу ціноутворення в їх діяль-
ності. Автори зауважують на проблемах, з якими стикаються підприємства при здійсненні своєї цінової
політики.
Genre Стаття
Topic ціна
Identifier Ковальчук, С.В. Сучасні тенденції застосування маркетингового ціноутворення у практичній діяльності українських підприємств [Текст] / С. В. Ковальчук, Д. Г. Тимофеєв // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – № 2, т. 3. – С. 246-249.