Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження споживачів підприємства сфери послуг як засіб досягнення конкурентних переваг
 
Names Жирук, М.С.
Карпенко, В.О.
Карпенко, В.Л.
Zhyruk, M.S.
Karpenko, V.O.
Karpenko, V.L.
Date Issued 2014 (iso8601)
Abstract У статті проаналізовано маркетингові дослідження споживачів ТОВ «Подільська незалежна оцінка». Виявлено
переваги та недоліки підприємства та зроблено відповідні висновки для подальшого використання їх у стратегії розвитку
підприємства.
Genre Стаття
Topic маркетингові дослідження
Identifier Жирук, М.С. Маркетингові дослідження споживачів підприємства сфери послуг як засіб досягнення конкурентних переваг [Текст] / М. С. Жирук, В. О. Карпенко, В. Л. Карпенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 5, т. 2. – С. 60-66.