Abstract |
У статті розглядається проблема емоційної саморегуляції як неспецифічної складової професійної підготовки. Мета статті: дослідити і проаналізувати поширеність алекситимії серед студентів університету і розробити відповідні рекомендації. Проведено розвідувальний експеримент з використанням методики «Торонтська Алекситимічна Шкала», адаптованої в інституті ім. В. М. Бехтерева. Виявлено відносно високу поширеність алекситимії: 14% – алекситимічний тип особистості, 43% – проміжний і 43% – неалекситимічний, що вказує на недостатньо розвинену в більшості студентів здатність до свідомої емоційної саморегуляції, оскільки вміння вербалізувати власні емоційні переживання є її першою та ключовою ланкою. Зроблено висновок про необхідність розробки педагогічних заходів, спрямованих на підвищення емоційної освіченості студентів. |