Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Підходи до структурування навчального матеріалу технічних дисциплін |
Names |
Герніченко, Іван Іванович
Gernichenko, Ivan |
Date Issued | 2015 (iso8601) |
Abstract | У статті автором розглянуто проблему систематизації та структурування навчальної інформації. Зазначається, що відбір змісту навчального матеріалу базується на загальнодидактичних принципах, а також окремих положеннях, запропонованих в теоріях поетапного формування розумових дій, програмованого, модульного і проблемно-діяльнісного навчання. Виконано аналіз моделей логічної структури навчального матеріалу та основних підходів до структурування змісту технічних дисциплін. Зазначається, що в основу структурування змісту навчального матеріалу технічних дисциплін слід покласти системно-структурний підхід до діяльності дидактичної системи, заснований на досягненні кінцевої мети навчання. Зроблено висновок, що cутність процесу структурування – виявити систему смислових зв’язків між елементами змісту (знання) великої дидактичної одиниці (навчальної дисципліни, розділу, теми) і розташувати навчальний матеріал в тій послідовності, яка витікає з цієї системи зв’язків. |
Genre | Стаття |
Topic | навчальний матеріал |
Identifier | Герніченко І. Підходи до структурування навчального матеріалу технічних дисциплін / І. Герніченко // Педагогічний дискурс : зб. наук. пр. / Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. – Хмельницький : ХГПА, 2015. – Вип. 19. – С. 49-53. |