Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Підходи до структурування навчального матеріалу технічних дисциплін
 
Names Герніченко, Іван Іванович
Gernichenko, Ivan
Date Issued 2015 (iso8601)
Abstract У статті автором розглянуто проблему систематизації та структурування навчальної інформації. Зазначається, що відбір змісту навчального матеріалу базується на загальнодидактичних принципах, а також окремих положеннях, запропонованих в теоріях поетапного формування розумових дій, програмованого, модульного і проблемно-діяльнісного навчання. Виконано аналіз моделей логічної структури навчального матеріалу та основних підходів до структурування змісту технічних дисциплін. Зазначається, що в основу структурування змісту навчального матеріалу технічних дисциплін слід покласти системно-структурний підхід до діяльності дидактичної системи, заснований на досягненні кінцевої мети навчання. Зроблено висновок, що cутність процесу структурування – виявити систему смислових зв’язків між елементами змісту (знання) великої дидактичної одиниці (навчальної дисципліни, розділу, теми) і розташувати навчальний матеріал в тій послідовності, яка витікає з цієї системи зв’язків.
Genre Стаття
Topic навчальний матеріал
Identifier Герніченко І. Підходи до структурування навчального матеріалу технічних дисциплін / І. Герніченко // Педагогічний дискурс : зб. наук. пр. / Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. – Хмельницький : ХГПА, 2015. – Вип. 19. – С. 49-53.