Abstract |
Для розвитку творчих здібностей дітям надається можливість вільного вибору різних видів занять, навчатися по розширеному плану, відчувати індивідуальну турботу та увагу зі сторони вчителя. Позакласна діяльність сприяє розвитку проблемно-пошукового аспекту в процесі навчально-виховної діяльності. Акцент при цьому робиться не на те, що вивчати, а як вивчати. Якщо творчій особистості надано можливість не поспішати з виконанням завдання, і не перестрибувати з одного на інше, він найкращим способом виявить зв’язок між явищами та навчить використовувати свої відкриття на практиці. На заняттях такого типу, діти та вчитель мають вдосталь часу для того, щоб проводити дослідження, висувати гіпотези, експериментувати та роздумувати. Необмежені можливості аналізувати висловлені ідеї та пропозиції, глибоко вникати в сутність проблеми, сприяють прояву природної зацікавленості та допитливості творчого учня, розвитку його асоціативного та перцептивного мислення. В свою чергу вчитель може стимулювати та спрямовувати природну допитливість, винахідливість, самостійність інтелектуальні та творчі здібності дитини. |