Маркетингова інформація: класифікація, джерела, принципи відбору
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова інформація: класифікація, джерела, принципи відбору
|
|
Creator |
Яценко, М. С.
Беспалий, А. А. |
|
Description |
Розглядається проблема маркетингового дослідження послуги і її ринкового оточення за допомогою систематичних заходів щодо отримання, відбору і систематизації маркетингової інформації. Article sacred to problem of marketing service desearching and market encirclement, by the medium of laying of systematic arrangements on receipt, to selection and to systematization of marketing information. |
|
Date |
2017-03-22T10:06:09Z
2017-03-22T10:06:09Z 2001 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Яценко М. С. Маркетингова інформація: класифікація, джерела, принципи відбору / М. С. Яценко, А. А. Беспалий // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 118–122.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36806 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|