Запис Детальніше

Маркетингова інформація: класифікація, джерела, принципи відбору

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова інформація: класифікація, джерела, принципи відбору
 
Creator Яценко, М. С.
Беспалий, А. А.
 
Description Розглядається проблема маркетингового дослідження послуги і її ринкового оточення за допомогою систематичних заходів щодо отримання, відбору і систематизації маркетингової інформації.
Article sacred to problem of marketing service desearching and market encirclement, by the medium of laying of systematic arrangements on receipt, to selection and to systematization of marketing information.
 
Date 2017-03-22T10:06:09Z
2017-03-22T10:06:09Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Яценко М. С. Маркетингова інформація: класифікація, джерела, принципи відбору / М. С. Яценко, А. А. Беспалий // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 118–122.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36806
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»